1 Eylül 2014 Pazartesi

Makyaj & Güzellik : Seyahat Çantamda Neler Var?

Herkese merhaba!
Ağustos aylarında ailecek yapmış olduğumuz tatil bize yetmemiş olacak ki, 2 gece 3 gündüz kısa bir tatil daha yapalım dedik. Ben de sizlere yanıma neler aldığımı göstermek istedim. 


Makyaj ve bazı bakım ürünlerim için kendi yaptığım, iki gözlü bu şeffaf çantayı tercih ettim. Zaten birkaç günlüğüne gidiyor olduğumuz ve benim tatil yerlerinde gözüm hiçbir bakım-makyaj ürününü görmeyi istemediği için minimum tutmaya çalıştım.


Çantanın ön gözünü arka gözüne göre daha küçük ve dar olduğu için çok yer kaplamayacak ürünleri buraya koydum.


Arka gözüyse ona göre daha büyük ve geniş, bu yüzden yer kaplayan ürünlerimi buraya yerleştirdim.


Birçok Farmasi testerını yanıma aldım. Kısa süreli gittiğim seyahatlerde büyük boy ürünleri yanımda taşımaktan nefret ediyorum, testerlar da böyle durumlarda imdadıma yetişiyor. Ayrıca resimleri yapay ışıkta ve çok hızlı bir şekilde fotoğraflamak zorunda kaldım, bu kötü görüntüler için özür diliyorum.


-Golden Rose Ultra Color Rich 55 numara
-Farmasi ballı dudak nemlendiricisi
-Emily dudak kalemleri 101 numara
-Dudak kalemini açmak için bir kalemtraş
-Kendi yaptığım krem allık


Ürünlerin renklerinin birbirleriyle uyumlu olmasına dikkat ettim. 
Krem allığıma bayılıyorum (kendim yaptım ya, överim hemen), çok kalıcı ve pigmentli. 
Emily dudak kalemleri ise kalıcı ve uygun fiyatlı. 
Golden Rose rujun rengini ve nemlendirmesini seviyorum, onun haricinde kalıcılığı pek iyi değil.

 

Gabrini 3D ojelerden 39 numarasını çok severek kullanıyorum, tırnaklarımda da aynı renk varken onu yanıma almaya karar verdim. 
Yazımın kurtarıcısı Cettua yağ emici mendili, bitmek üzere olan Avon Super Drama rimelimi ve aynamı da yanımdan ayırmadım.


Arka gözde oldukça az ürün bulunuyor. She roll-on, Avon küçük tarak ve biraz pamuk bu gözde bulunanlardan. Ayrıca ilaç kutusuna Farmasi makyaj temizleme sütümü ve vücut losyonumu koydum. İçi baya ürün alıyor, benim için seyahatlerde çok kullanışlı oluyor.

 Yanıma oldukça az ürün almaya çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur.
Sizin seyahatlerde hangi ürünleri yanınızdan eksik etmediğinizi duymayı sabırsızlıkla bekliyorum, lütfen yorum olarak paylaşın. 

2 yorum:

  1. Bence oldukça hafif ve yeterli bir çanta olmuş. İki günlüğüne şehir dışına çıktım aldığım ürünlerin hiç birisini kullanmadan geri getirdim valla. En iyi böyle..

    YanıtlaSil
  2. Ben de hep aynı hataya düşüyordum, bu sefer akıllandım. :)

    YanıtlaSil